viernes, 16 de noviembre de 2012

Primer dia



Tenia moltes ganes que arribés el moment de conèixer la meva mentorada, però, quan vaig arribar a la festa d'inici, em van comunicar que la Suzana no havia vingut. De cop em vaig entristir perquè jo tenia molta il·lusió per conèixer-la, amb moltes ganes d'ensenyar i alhora aprendre. De totes maneres, vaig participar en les activitats com si la meva mentorada hi fos. I, una bona noticia!!! Em van dir que aquesta setmana solucionarien aquest mal entès i m'adjudicarien una altra persona!

Crec que serà una experiència molt positiva, tant pels mentors com pels mentorats. Ja tinc ganes de començar :)

5 comentarios:

  1. Estic segura que d'aquí poc t'assignaran una altra mentorada i faràs de mentora el millor que saps i més.

    ResponderEliminar
  2. Això espero :) Tinc moltes ganes, però encara no he rebut cap noticia!

    ResponderEliminar
  3. Anna ja queda beeeen poc per conèixer al Joao, tens ganes?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Mireia! Doncs la veritat és que si que en tinc ganes! Vull saber què li agrada i conèixer com és! Un petó

      Eliminar